maandag 3 december 2012

Eerste oefensessie copics

Gisteren bij Diny Sprakel copics les gevolgd in 't winkeltje bij Hilde (Card 'n Scrapart).
Het was weer super met alles erop en eraan.
Heel druk bezig geweest met informatie opnemen en eerste oefeningetjes. Heel verzadigd naar huis teruggekeerd met heel wat om nu te gaan verwerken en oefenen oefenen oefenen.
Vandaag kreeg ik al volop de kans ertoe want het was de eerste maandag van de maand en dat is hobbyclubtijd .... hier enkele snapshots van mijn werkje en hoe iedereen zowat met zijn ding bezig is ...


Rita is aan hare kerstboom bezig en José heeft het vogeltje in het oog

De dames maken kransen met lapjes en mijn vriendin Maria breidt een vest voor mij LOL

De meneer rechts van mij is aan het scrapboeken

De oefenpopjes zien er leuk uit nu ze helemaal kleur hebben

Zo te zien nu op de foto hebben mijn snoetjes toch echt nog een varkenssnuitje, ik mag er nog eens over met de lichtste kleur ... waar een foto toch goed voor is.
En hieronder is nog een scan ervan ...


4 opmerkingen:

  1. Amai, jij hebt al hard geoefend! Die haren lukken je echt al supermooi. Daar zal ik nog hard op moeten oefenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow zeg, Martine : da's al prima uitgewerkt voor een eerste keer ! Ik ben nog niet zo ver... had wel wat geloop om mijn autotje terug veilig op de baan te zetten. Maar dat is nu in orde. Vandaag naar een Stampin'Up demonstratie...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent zeer goed bezig hoor, doe zo verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel dankjes voor jullie leuke opmerkingen

    BeantwoordenVerwijderen