zaterdag 8 december 2012

Lesdag - verwendag

Vandaag gaat alweer de maandelijkse pergamanocursus door van mijn eerste groepje. We gaan een leuke kaart maken met minimum input en maximum output, want de techniek ervoor is echt heel gemakkelijk.



En zo'n cursusdag zou niet af zijn zonder de nodige verwennerij. Mijn ventje heeft gezorgd voor een lekker ajuinsoepje met garnering van gemalen kaas, spekjes en bakerwten voor onder de middag.
En zelf heb ik de laatste dagen aan het bakken geweest. Een beetje in de leer bij mijn vriendin en de taart die we gisteren bakten ... zo een beetje mijn examenstuk, staat hier te pronken in de ijskast en ja die krijgen ze dus ook nog gepresenteerd als vieruurtje.
En wat vinden jullie ... krijg je hier ook honger van ????






Hopelijk gaan de cursisten hierna nog vlot de bus op kunnen om huiswaarts te keren en ...
vooral nog lang genoeg leven om de vervolglessen nog te kunnen opvolgen haha ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten