woensdag 12 december 2012

Fluffy Robin

Zaterdag was dus een supergezellige les. De taart had veel bijval en iedereen ging met graagte voor een tweede stuk. Met de soep gebeurde hetzelfde en daarna was het echt wel proppen om de eigen meegebrachte boterhammetjes er nog bij te krijgen.
Zoals geweten deden wij een roodborstje en de simpelheid van de techniek met zo een resultaat deed de oogjes glunderen en ieder ging huiswaarts met zijn versie die echt wel supergeslaagd was voor allen. Iedereen tevreden en zo een leuk gevoel dat dan bij je blijft hangen.

Van mijn eigen voordoe voorbeeld heb ik dan dit kaartje gemaakt ...







Benieuwd hoe ze de volgende les gaan vinden want dat wordt echt wel een "zweter" ... een joekel van een gridrand van Kannikar Sukseree onder het motto ... ineens door de zure appel bijten al de rest is daarna een makkie.
Heb zelf mijn les nog in voorbereiding maar zover zit ik er al mee ...

... wish me luck

Geen opmerkingen:

Een reactie posten