maandag 26 november 2012

November uitdaging

Was eerder al druk bezig geweest met plannen voor de deelname aan de maandelijkse uitdaging van Card 'n Scrap Art en ben blij dit dan ook nog net binnen de tijd tot een goed einde te hebben kunnen brengen






Het magnolia stempeltje is ingekleurd met Caran d'Ache potloden en bevestigd op het achterblad, zodat het lijkt alsof je door het raam het ventje ziet zitten achter het hekje welk een stansje is.
Het raamwerk heb ik bekleed met nepsneeuw welke ik dan geverfd heb met Crackle paint van Tim Holtz/Ranger en vervolgens gedistressed en bewerkt met een dabber in koperkleur. Mij wat laten gaan met een bloem en een heleboel blaadjes (de opdracht was om minstens 1 blad te gebruiken) die ik uitgeponsd heb.
Hier en daar nog een patrijspluimpje met een strikje voor en achter en dit is dan toch wel een heel "Herfstig" geheel geworden denk ik ... toch ???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten