zondag 3 februari 2013

Alweer tijdje geleden

... maar zeker niet stilgezeten.
Allereerst ben ik zo tussendoor nog eens een workhop gaan volgen bij Card 'n Scrapart en dat was een hele leuke om te doen. Direct als ik ze zag was ik er tuc op ... op de valies. Hier is het resultaat en ze heeft ook al een bestemming, ik heb ze gevuld met leuke vintage spoeltjes waar ik mijn lintjes op bewaar. Ja als de kasten vol zitten dan is dit het alternatief voor er bovenop ...



Vandaag heb ik eindelijk de laatste hand gelegd aan mijn setje laarsjes met bijpassende polsverwarmers. Het idee werd me aangereikt door een foto op Pinterest en zo ben ik beginnen experimenteren tot mijn vingers, polsen en armen er beurs van werden maar de aanhouder wint dit is het resultaat geworden waar ik zeer tevreden mee ben. De haakbeschrijving moet ik dus nog helemaal opschrijven maar ik heb het zo vaak al gedaan dat ik het zonder papier al wel kan maar ja met een geheugen als een zeef kunnen we het toch maar best op schrift zetten voor de zekerheid en zodat al mijn werk niet tevergeefs is geweest. Dus kijk maar vlug naar de volgende foto ...


Zo nu gaan we een rood setje opzetten LOL ik heb er echt de pak van weg gekregen ;-)

1 opmerking: