woensdag 2 januari 2013

Hehe ... hoho ...

Hier zijn we dan nog eens ... we hebben een nieuw nummertje gekregen ondertussen, nu het alweer vlot leren schrijven want dat is best moeilijk in het begin ... 2013. Mogen we ook dit keer weer alle mooie dagen aaneenrijgen en de slechte ertussen uit smijten en ik duim alvast mee voor jullie op een hele mooie lange ketting. Veel succes !!!!!

Zo, vandaag lekker zitten knutselen en meegedaan aan een eerste challenge. Hiervoor altijd de boot al afgehouden omdat ik het heel moeilijk heb met presteren onder druk ... maar de verleiding werd overal zo groot en het lijkt me toch wel leuk ... dus vandaag mijn eerste schuchtere stapjes gewaagd.
Dit is dan mijn kaartje geworden onder het onderwerp Winter ... hoop dat het ook duidelijk overkomt ???


Het leuke stempeltje is een docenten exclusiefje van Pergamano.Inkleuren deed ik alweer met Caran d'Ache potloden. Eigenlijk zou ik toch eens moeten overschakelen op mijn Copics maar ik ben er toch nog oooo zo zuinig op, eerst nog wat meer kleurtjes sparen.
Papier gebruikt van den Action, het heeft leuke glitters en ik was er meteen verliefd op voor dat prijsje ;-). Onderste reepje met allemaal lekkere kopjes koffie en chocolademelk mmmm een echt favo drankje voor koude dagen toch ?
Een leuke ijsster gemaakt met de Pergamano grids en de randgrid komt uit het nieuwe grid boek van Kannikar Sukseree, het hoeven altijd geen grote werken te zijn om ze mooi toe te passen hé.
Hier en daar een glanzend pareltje en een lintje ook voor het eerst eens anders toegepast.
Geamuseerd heb ik me er zeker mee ... tot later maar weer.
En ja het is ook mijn kaart voor de swap groep ... maar ik ga echt nog niet vertellen wie de gelukkige ontvanger zal zijn ... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten