vrijdag 18 mei 2012

Weer een hele leuke dag om kaarten te maken ...

Hier weer enkele van kaarten die ik heb toegevoegd aan mijn verzameling ...

Hiermee ben ik vanmorgen begonnen ... leuk passende papiertjes gezocht ... een rijtje bloemen gestempeld met de maskeertechniek en ingekleurd met Caran d'Ache potloden. 


 Hierna een beetje aan het experimenteren gegaan met mijn distress ink op een overschotje.



Ik vond het allemaal best plezant dus aan de slag gegaan met een echte kaart op het oog dan maar.
De bloemen en tekststempel op fotopapier gestempeld met Stazon Jet Black. Dan wat zitten spelen met Distress Ink pads - Fired Brick, Shabby Shutters en Spiced Marmalade. Een beetje gespritst met Cosmic Shimmer Mist - Mallow Blush. Wat gefrutst met een lintje dat ik bevestigd heb met een metalen spitpen wat met op het idee bracht om het metaal te herhalen in de hoeken. Als laatste wat accenten aangebracht met Adirondack Metallics Dabber - Copper hetwelk op het origineel een mooi verouderd effect geeft wat de foto niet tot zijn recht brengt. Op mijn ventje had deze kaart een heel groot "wow" effect dus best tevreden over dit experimenteerwerk ... ze mag blijven :-)


Deze had ik half afgewerk nog liggen waar ik tussendoor zo eens aan heb zitten knippen en borduren. Decoupages van Sarah Kay figuurtjes ...


en nog eentje ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten