donderdag 3 mei 2012

Tilda met kat

Gelijk van mijn eerste copic droedeltje dan ook maar een kaartje gemaakt


Gisteren samen met mijn vriendin Maria een vermoeiend maar superfijn dagje Antwerpen gehad. Natuurlijk leidde onze tocht langs de Nieuwstraat waar ik niet kon weerstaan om bij Elke binnen te wippen. Wat was het wikken en wegen en zwijmelen bij al dat moois maar uiteindelijk nam het verstand toch de bovenhand en wat is het geworden ???? Twee copics erbij nl. R20 en C0, nu kan ik mijn kindjes laten blozen en ook schaduw leggen. Dan kocht ik ook nog een tekststempeltje en een stempel van Penny Johnson dat natuurlijk ook alweer mijn liefde voor poezen uitdrukt. Mijn handen jeuken natuurlijk al dus dat zal dan heel waarschijnlijk mijn volgende kaartje worden hier ... gelukkig is het nu ondertussen ook alweer "echt kaartenmakers weer" :-) :-( ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten