zondag 19 mei 2013

Als je even de tijd kan nemen ...

... dan lukt het wel he.
Gisteren was het les en deed ik het klad van deze kaart. Schilderen met Pintura op zwart perkamentpapier. 
Velen van ons groepje maakten zich er beetje druk in dat het niet zo vlot ging ... waaronder natuurlijk BB hier wat dacht je ... gelukkig mochten we hem daarna nog in potlood overdoen wat beter lukte. 
Maar ik zou ik niet zijn om het op te geven ... dus nu ik zo rustig hier op mijn alleen zat op deze mooie zondag, terwijl de rest hier uitgevlogen is, heb ik mij terug aan het schilderen gezet en ben ik aan het eind van de dag best tevreden van het resultaat. Kijk maar ....

Uit 25 jaar Pergamano - Patroon van Randi Hanson uit Denemarken 

1 opmerking:

  1. mooi geworden Martine, je ziet dat het spreekwoord klopt : oefening baart kunst
    proficiat
    groetjes
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen